۸ پاسخ

منم دارم نگران شدم بازول کرد

من خیلی شونه دردو کمر دردم


انگار پنجاه تا مهمون از سر کردم

منممم

به نظرم درد شکم رو نباید هیچوقت ساده گرفت
من سر بارداری اولم دل درد بدی داشتم که بعداز سقط متوجه شده بودم که علائم سقطه

خانم عزیز.من 28اسفند پریود شدم. دوره چهارم هست از دوم فروردین شبی دوتا لتروزل خوردم تا هفت سیکلم. بعد هفت سیگلم اقدام کردم تا 16فروردین. فقط نهم دهم سیکلم رابطه نداشتم. روز سیزده سیکلمم امپول زدم. الانم نوزده ازادسازی ام گاهی علائم پریود میگیرم همش فک میکنم پریود شدم. شما همچین علائمی داشتین؟؟؟؟یک کوچولو ترشح زرد مانند کمرنگ داشتم دردای پریودی. ماها دیگم تست میزدم مثبت شد ازمایش منفی میشد برهمین منتظرم تاخیر بیوفته..دوروزهم تاخیر دارم اگ تافردا نشم میشه سه روز تاخیر. دکتر داروخونه گفت اگ تاهفت روز نشدی بعد تست بزن.بنظرتون منتظربمونم تامشخص بشه

طبیعیه

ای گفتی منم

آره من خیلی شدید بود الان بهتر شدم

سوال های مرتبط