۳ پاسخ

عفونت داری احتمالا

عفونت
باید بری پزشک زنان
برات u/a , u/c بنویسه
بر اساس عفونت کلیه یا عفونت واژینال یا عفونت رحم
بهت دارو میده.

بیبی چک منفیع و پریود هم شدم ....

سوال های مرتبط