۵ پاسخ

عریزم باهاش صحبت کن بگو من خوشم نمیاد قبل ازدواج رابطه داشته باشم رک‌بهش بگو و بزار بیش تر با هم آشنا بشیم درک میکنه صددرصد الکی فرار نکن هی باهاش صحبت کن عریزم

من تو نامزدی در حد بوس و. بغل بود ولی چیز دیگ نه عقد ک کردیم بعدش کمی اوکی تر شدیم

عزیزم اینکه تو نامزدی رابطه جنسی داشته باشی خوب نیست ازت سرد میشه قبول نکن تاعقد نکردی چون خودت پشیمون میشی منم بعدازعقد رابطه داشتم ولی قبلش نه

عشقم تو نامزدی به هیچ عنوان نزار شاید اصلا خودت پشیمون شدی بعد میخای چیکار کنی؟
بهش بگو بزار حداقل ۱.۲ ماه بگذره بعد عقد کنین به هرحال آدم نیاز داره خیلی بخای بمونی تو نامزدی خودتم اذیت میشی آخرش باید نیاز ها رفع بشه
عقد کردین دیگه زن و شوهرین مشکلی نیست اینارو قشنگ بهش بگو بگو که توام میدونی و در‌کش میکنی ولی الان نه تو دوران نامزدی نمیشه.

خیلی رک بگو عزیزم من فعلا میخام همو کامل بشناسیم اینطور راحت نیستم
و دست پیش بگیر و ناراحت شو بگو چرا هر لحظه میای سمتم نکنه منو فقط بخاطر ه س و …. ت میخای

سوال های مرتبط