۴ پاسخ

رفتم ترمیم ناخن و کارت کشیدم یه سکته ناقص زدم اومدم خونه😑🤣
فک کنم کم کم باید اینم حذف کنم مث بقیه چیزایی که دارم خورد خورد حذف میکنم از زندگی

تازه ناهار خوردیم😆میخواستم برم حموم آب قطع بود اقای همسر دو سه ساعت درگیر پمپ اب شد تا درست کنن😂

برای جاری عزیزززززمممم غذا درست کردم بچش و نگه داشتم از بس که بهم احترام می‌زارن و محبت میکن😑 بیشعور بچش مریضه شعورش نمی‌رسه که بخاطر من نیاره اینجا بعدم دستور داده بهش غذا درست کنم الله و اکبررر😑😑

با دختری رفتم بیرون اومدیم الان بستنی میخوریم 🙃واقعا دلگیره جمعه

سوال های مرتبط