رفلاکس داره،خوب آروغشو بگیر یک ربع تا بیست دقیقه عمود نگه دار بزار تو بغلت بمونه،بعدش میتونی بزاری تو تختش
فک کنم رفلاکس داره اروق خوب گرفتی.
شیب دار نگه دار چن دیقه بعد شیر خوردن
خدایی سلام بر دلت خیلی اذیتی شب و روزت باید یکی شده باشه
رفلاکس پسر منم هست
رفلاکس😭من پدرم دراومده دو روزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.