پوشک # شیر خشک # مامانا اینو جواب بدید ممنون

تصویر
۱۲ پاسخ

خب بره کار کنه عزیزم بخودش برسه بعدم سری که درد نمیکنه رو دستمال نبنده والا شوهر دارا که همش از شوهر گلایه میکنن

بگو ازدواج نکردی چیزیو از دست ندادی برو سراغ یه حرفه و شغل دستت تو جیب خودت باشه لذت ببر از مجردیت الان دغدغت شوهر نکردنته وقتی ازدواج کردی همون شوهر و خاندانش میشه دغدغه و مشکلت .

ببین عیبش چیه اونا رو برطرف کنه اگه چاقه لاغر کنه اگه زشته یکم بخودش برسه ورزش کنه شاغل بشه حتی شده تو یه مغازه دختر این سن چرا باید بیکار بگرده؟ تو قانون مانیس😂😂

بگو ازدواج یه اتفاقه یه قسمته که باید تو وقت خودش اتفاق بیفته ینی تو نباید هول باشی که یه انتخاب اشتباه کنی بعد به غلط کردن بیفتی ، خانوما درست گفتن بره تو اجتماع دیدع بشه اما درمورد سن از نظر بچه دارشدن ۳۴ سن زیادیه ولی برا زندگی و شوهر بله سنی نیست . اینارو باید درنظر داشت

والا خوشبحالش بهش بگو با شوهر و خاندان شوهر سر و کله زدن هنر نیس. عشق کنه راحت باشه

باید بره تو اجتماع فعالیت داشته باشه که دیده بشه سنش خیلی زیاد نیست تو این زمانه پسرها هم بخاطر مشکلات مالی دیر ازدواج میکنن

دنبال کار باشه تو جامعه بره مسجد بره تو جمع باشه دیده بشه ان شاالله بختش باز میشه .تو خونه نشستن که کاری درست نمیشه

34سال که سنی نیست
بگو بابا زندگیت وبکن نه دغدغه شوهر داری نه بچه هیچی توی زود ازدواج کردن نیست

اون فقط باید شوهر کنه

خب ازدواج کنه اگه خوتستگار اومد براش ایراد بیخود نگیره۴

بنطرم باید ی حرفه یاد بگیره ازدواج که حالا قسمت نشده

اون دیگه با دلداری کارش راه نمیوفته
هر چی میگه درست میگه🤪

سوال های مرتبط

مامان بچم دنیامه مامان بچم دنیامه ۵ سالگی
مامان بچم دنیامه مامان بچم دنیامه ۵ سالگی
مامان بچم دنیامه مامان بچم دنیامه ۵ سالگی