بله خوش اخلاقه خدارشکر
منشوهرم به شدت عصبی هست ولی منو عاشقانه میپرسته
شوهر منم خدایی خیلی خوش اخلاقه از وقتی از سرکار میادشروع میکنه شوخی و خنده 😅زن زلیل ولی نیست ولی حرفام و همیشه گوش میکنه
من از مرد زن ذلیل خوشم نمیاد🥴🫤
مرد باید قابل اتکا باشه
شوهر من خوش اخلاق نیست ولی بد هم نیست
زبونشو فقط خودم بلدم
فقط با من خوبه
البته چون قلقش رو بلدم
از من خوش اخلاق و مهربون هست ولی زن ذلیل نیست ،من و دوست داره ها وای خب دلیل نیست
اره واقعا نعمته منکه شوهرم بشدت عصبی هس هر روز غر میزنه صداش بالا میره 🫠
مال من خوش اخلاقه ولی زن زلیل نیست😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.