۶ پاسخ

عزیزم بستگی داره..معمولاقطره کید۳فورت میدن ولی دوزش بستگی به کمبودبچه داره

قطره باید بدی

اگه خیلی شدید باشه زیر ۲۰مثلا آمپول تجویز میکنن.که بسرعت بالا بره.ولی اگه رنج نرمال باشه قرص یا قطره.من ماهی دوتا قرص ژله ای ۵۰هرار میدم.

به پسر من قرص ژله ای ۵۰هزار داد
ماهی یک عدد تا سه ماه، بعدش یک ماه در میان

جمعه ها دو سیسی تا دوماه بدم بعد دوماه یک سیسی جمعه ها همیشه بدم

دخترمن داره قطره بهش داده

سوال های مرتبط

مامان بچم دنیامه مامان بچم دنیامه ۵ سالگی
مامان بچم دنیامه مامان بچم دنیامه ۵ سالگی
مامان بافنده کیف زیبا مامان بافنده کیف زیبا ۵ سالگی