عزیزم بستگی داره..معمولاقطره کید۳فورت میدن ولی دوزش بستگی به کمبودبچه داره
قطره باید بدی
اگه خیلی شدید باشه زیر ۲۰مثلا آمپول تجویز میکنن.که بسرعت بالا بره.ولی اگه رنج نرمال باشه قرص یا قطره.من ماهی دوتا قرص ژله ای ۵۰هرار میدم.
به پسر من قرص ژله ای ۵۰هزار داد
ماهی یک عدد تا سه ماه، بعدش یک ماه در میان
جمعه ها دو سیسی تا دوماه بدم بعد دوماه یک سیسی جمعه ها همیشه بدم
دخترمن داره قطره بهش داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.