۳ پاسخ

حتما ببرش دکتر ارتوپد

عزیزم پسر منم همینطور بردم دکتر گفت ویتامین دی بده و ابنکه زیاد سرش پایین نگیره مهره ها گردنش هنوز ضعیف

یکسال خیلی زیاده ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 ۵ سالگی
اینم تم تولدیی قلب خونه
🦋🤍
# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک