۴ پاسخ

اوضاع شرکت و حقوق ها بده شاید پول لازم‌شدی

نظر خودت مهمه
ولی من باشم فعلا صبر میکنم هنوز کار ها راه نیفتاده امکان داره دوباره جنگ بشه

احتمالا بازم جنگ توراهه اینجور ک‌ بوش میاد

والا بخر هیچی ارزون نمیشه گرون ترم میشه

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 ۵ سالگی
اینم تم تولدیی قلب خونه
🦋🤍
# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک
مامان روژان. مامان روژان. ۵ سالگی