من زیاد اهل آرایش نیستم یه بار عروسی خواهر زاده ام رفته بودم آرایشگاه شوهرم بهم گفت شبیه دلقکها شدی خیلی بهم برخورد یعنی از اول جوری بود که یه رژلب هم میزدم مسخره ام میکرد
من خیلی به خودم میرسم هم به بدنم هم به فیسم
قبلا اینجوری نبودم اعتماد به نفسم نداشتم اما الان خودم حال میکنم
منم همینم معمولی معمولی
حتی ابروهام هم نچرال
ولی مهمونی میرم ی ضد آفتاب و رژ و سورمه میزنم لیفت ابرو مورلی دارم میزنم ابروهام مرتب میشه
ولی ناراحت نیستم خوشحالم که استرس آرایشم بد بشه یا خوب بشه ندارم
منم زیاد آرایش نمیکنم چون همینجوری خودمو دوست دارم نیازی نیس برای دیگران توضیح بدی کار خودتو بکن فقط همیشه تمیز و مرتب باش
منمهمینطور عزیزم هرکسی یه جوریه من چی بشه به خودم برسم یکم ولشون کن مهم نیستند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.