گرون خریدی
برا خونه راحت و خوبه مبارکه ولی برا عکس نمیدونم
قشنگه، مبارکه عزیزم
با این لباس تو طبیعیت عکاسی کنید قشنگترم میشه🤗🤗
بنظرم برا عکاسی باغ و فضای باز مناسب تره
اگازابنجا بپرسی ب شک مبندازنت بیخیال
قشنگ کی بودی تو 😍
خیلی خوشگله ولی قیمتشم زیادی گفتههه
شومیز خوبه ولی دامنش نه .
بنظرم مناسب عکاسی نیس پیراهن رنگ روشن قشنگه برای عکاسی
هرکدوم جدا قشنگن بنظرم کنار هم جالب نیستن
گرون خریدی
گرونس نمیصرفد
مبارکه بنظرم قیمتش خوبه چون قیمتا خیلی بالا رفته
خیلی زیباست
عیدی رفتم یه شومیز قیمت گرفتم ۲ و ۷۰۰ اومدم بیرون فک کنم از تو غار حرا اومدم بیرون که نسبت به قیمتا اینجوری شدم
بنظرم خوب خریدی با توجه به شومیزی که دیده بودم
مبارکت باشه
ببین قشنگه ها ولی مناسب آتلیه به نظرم نیست
به نظرم خیلی گرون خریدی
ولی قشنگن
خیلی گرونه
مبارکت
عکاسی های چی؟؟؟؟
خوبه قشنگه
ولی قیمتش نسبت به جنسش زیاده
شایدم تو عکس جنسش خیلی خوب بنظر نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.