۱۱ پاسخ

منم اینطور بودم خانما عادیه تا ۱۱ هفته

دقیقا منم اینطور بودم تا ۱۱ هفته بهتر شدم ولی مردمو زنده شدم تو اون زمان

منم دقیقا الان ب شوهرم میگفتم تا حالا شده کسیو ببینی داره غذا میخوره اخراشه ولی باز گشنش شده باشه😂😂😂

منم سر این بارداریم اینجور شدم واسه دخترم اینجور نبودم

بعد غذا هرچندتا میتونین خرما بخورین،منم واسه بچه اولم همینطوری بودم فقط خرما غذامو تثبیت میکرد و احساس سیری میکردم

قند داری حتما

فکر کنم باید مولتی ویتامین بخورین دلیل اینجور ضعف ها کبود ویتامینه البته باید ازمایش بدی ببینی چی کمه

واب من تو این هفته الانم این جوری شدم میترسم یوبوست بگیرم🥲 دکتر شیاف داده

من از استرس گشنم نمیشه

دقیقااا منم همینطوریم
غذا زیاد خوردنی معده ام درد میکنه
اما دیگه چاره ای نیست من غذامو کم میخورم میان وعده هامو بیشتر کردم

وای منم همین طوریم هر چقدر بخورن دقیقا دو ساعت بعد گشنم میشه
فعلا که راه حلی پیدا نکردم😖

سوال های مرتبط

مامان ᦔꫀꪶꪜɪꪀ مامان ᦔꫀꪶꪜɪꪀ هفته هشتم بارداری