۳ پاسخ

منم اونجوری بودم الان هرچی میخورم سیر نمیشم

منم همینجوری بودم حالت تهوع داشتم امروز رفتم ب کمپلکس زدم یا ب 6 میتونی بزنی بازهم از دکتر بپرس

بخور ب اندازه،استراحت کن،کم کم هفته هات بره بالادرست میشی

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری