دوستان من اصلا حال تهوع ندارم طبیعیه؟

۱۴ پاسخ

اره گلم منم سر پسرم نداشتم

زوده هنوز آماده باش

خیلی زوده حالا من از ۹ هفته شروع شد

میاد سراغت

خانوما ببخشید اولین علائم بارداریتون چیا یوده

بله منم حالت تهوع نداشتم

شاید کلا نگیری مثل من ولی زوده فعلا ممکنه شروع بشه حالا

شروع میشه کم کن از هفته دیگه نگران نباش

لذت ببر😂

منم ندارم

تازه شروع میشه

اره عزیزم لذت ببر

بله طبیعیه از هفته هشتم شروع میشه

آره من اصلا نداشتم

سوال های مرتبط

مامان دایانا مامان دایانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی ۳ ماهگی
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی 😘 مامان نی نی 😘 هفته ششم بارداری