من اصلا حالت تهوع ندارم بنظرتون طبیعیه؟

۸ پاسخ

دعا کن اصن نداشته باشی واقعن غیر قابل تحمله 😥😥

خداروشکر خیالم و راحت کردین ممنونم

من تا الان ندارم ارثی هست

آره منم نداشتم

اره من بارداری قبلیم اصلا حالت تهوع نداشتم اصلا هیچ حالت بارداری نداشتم. سرحال تر بودم

آره عزیزم منم ندارم

آره زنداداش منم اصن حالش بد نبود و ویار هیچی نداشت خیلیم اشتها داشت بچشم سالمه سالمه خداروشکر

بله منم ندارم

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی 😘 مامان نی نی 😘 هفته ششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری