خانما طبیعیه اصلا حالت تهوع اینا ندارم؟؟

۹ پاسخ

برا من تو هفته ۸اومد
نگران نباش میاد

منم تا هفته تو نداشتم از هفته هفت تا خوده الان دو روز یه بار زیره سرمم

من خیلی دارم سرگیجه و حالت تهوع

منم خداروشکر اصلا ندارم

اره ...منم سر این بارداریم خداراشکر تهوع،استفر.... خیلی کم داشتم البته دارو ضد تهوع هم میخوردم از ترسم فکر کنم بی تاثیر نبود
سر بارداری اولم تا ۴ ماه لب به غذا نزدم ۴ کیلو کم کردم
ولی الان اصلا وزنم اضاف هم شد

میاا دهفت هفته به بعد

شروع میشه
منم تو هفته شما نداشتم میگفتم چرا ندارم
اما الان حالت تهوع و استفراغ خستم کرده
صبح ظهر شب نصفه شب

نگوووو منم میگفتممم الان بد جور خرابم

من هفتم از تو بیشتره ندارم

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی 😘 مامان نی نی 😘 هفته ششم بارداری