دخترا من اصلا حالت تهوع ندارم طبیعیه؟

۸ پاسخ

خوشا به حالت

الان زوده معمولا از هشت نه هفته شروع میشه

منم ندارم جانم این ک خوبه
بدن هرکس نسبت به بارداری واکنش متفاوت نشون میده برا همه یکسان نیس

منم ندارم

انگاری زود بوده من رفتم

منم الان رفتم سونوگرافی گفت ساک تشکیل شده منتها خالیه توش

یعنی میشی ۷هفته اره

سونوگرافی رفتی؟برای قلبش

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی 😘 مامان نی نی 😘 هفته ششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری