بچه ها من اصلا حالت تهوع ندارم. طبیعیه؟

۱۰ پاسخ

منم ندارم

منم ندارم
شایدم زوده برای علائم

هوم منم از اول نداشتم بعضیا ندارن خب

اره گلم طبيعيه من هنوزم ندارم

بعضیا از ۷ هفته شروع میشه بعضیا مثل خواهر من اصلا ندارن که خوشبحالشون

منم ندارم فقط کمرم درد میکنه زود ب زودم گشنم میشه

از وقتی قلبش تشکیل میشه علائم شروع میشه ،مال من که اینجوری بود

منم هیچ علائمی ندارم

از ۶هفته به بعد علاعم شروع میشه

منم ندارم یعنی هیچ اعلائمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زندگی مادر مامان زندگی مادر هفته بیست‌وهشتم بارداری