منم ندارم
منم ندارم
شایدم زوده برای علائم
هوم منم از اول نداشتم بعضیا ندارن خب
اره گلم طبيعيه من هنوزم ندارم
بعضیا از ۷ هفته شروع میشه بعضیا مثل خواهر من اصلا ندارن که خوشبحالشون
منم ندارم فقط کمرم درد میکنه زود ب زودم گشنم میشه
از وقتی قلبش تشکیل میشه علائم شروع میشه ،مال من که اینجوری بود
منم هیچ علائمی ندارم
از ۶هفته به بعد علاعم شروع میشه
منم ندارم یعنی هیچ اعلائمی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.