من اصلا حالت تهوع ندارم این طبیعیه؟

۵ پاسخ

انشالله که نگیری برا من آخر هشت هفته شروع شد

اره

منم ندارم

منم نداشتم، خیلیم خوشحال بودم😂😂 الان چند روزه چنان حالت تهوعی گرفتم که بیا و ببین

اره طبیعیه واسه من ۸شروع شده و هنوزم ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی 😘 مامان نی نی 😘 هفته ششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری