من اصلا تهوع ندارم طبیعیه؟

۷ پاسخ

ان شالله نداشته باشی
اصلااااا خوب نیس بیزار میشی از همه چیز و همه کس حتی خودت

بدن هر کسی با هم متفاوته منم تا حالا اصلا تهوع آنچنانی نداشتم

منم نداشتم

منم قبلی سقط شدنداشتم ولی اینواز۸هفته شروع شدچندروزبالامیاوردم بعداوکی شدم

خوشبحالتتتت

منم تاالان ندارم هیچی

منم ندارم😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی 😘 مامان نی نی 😘 هفته ششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری