دوستان من اصلا تهوع ندارم طبیعیه؟

۱۱ پاسخ

منم الان ۶ هفتمه اصلا هیچ علائمی ندارم حس میکنم حامله نیستم اصلا

اره عزیزم طبیعیه

زوده هنوز دوهفته دیگه امونتو میبره منم همچین بودم

خوشبحالت
منم دوستم تا آخر بارداری کلا دوبار بالا آورد

از هفته ۸ علائم شروع میشه

منم ندارم، فقط کم اشتها شدم

زوووده خیلی زوددد😂دوهفته دیگه کم کم شروع میشه

خدا تو شکر کن ک نداری
حالت تهوع خیلی بده

خوشبحالتتتتت دختر

منم ندارم فقط حالم بهم میخوره

بله خیلیارو دیدم که تهوع ندارن

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی ۳ ماهگی
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی 😘 مامان نی نی 😘 هفته ششم بارداری
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری