دوستان این طبیعیه که من هیچ ویاری ندارم؟ تهوع هم ندارم😐

۵ پاسخ

وااای چقدر خوب ماکه دیوونه شدیم

خوشبحالت😢🤕

سجده شکر به جا بیار

آره عزیزم طبیعیه
من هم سر پسرم هییچ علایمی نداشتم اصلا اذیت نشدم

اره منم همینجوریم اصلا بارداری قبلیمم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌ونهم بارداری