سلام خانومایی کرمانشاهی شماهم صدا میشنوین

۵ پاسخ

نه والا

من نمیدونم این تست چیه خوب چرا روزا که مردم بیدارند تست نمیکنن شبا یادشون میوفته تست کنن اونروز طرف ما زدن دوبار خودم شنیدم بعد پدافند تا صبح کار کردن فرداش گفتن تست بوده اگه تست بوده پدافند چیکار میکنه این وسط قشنگ با روح وروان آدم بازی میکنن

میگن تسته فعلا معلوم نیست

خدا بخیر بگذرونع
امشب ساعت س آتش بس تموم میشه🥲


من از الان استرسی شدم بدجور

سلام توخبرا این زده

تصویر

سوال های مرتبط