۹ پاسخ

تو کرمانشاه فقط آریایی تبار..دیگه بقیه اسمایی ک میشنوی همش الکیه.اگه میخای دیگ خیالت راحت باشه فقط آریایی تبار

فرشید رمضانی عالیه خودم عمل کردم پیشش پارکینگ ساختمان سعادت

سلام عزیزم خوبی؟

دکتر پژواک آزادی پارکینگ شهرداری ،خیلی دکتر حاذق و خوش اخلاقیه

دکتر رستمی عالیع

کیانا کامروا عالیه مامانم و بابام و بابابزرگ و مامان بزرگم رو عمل کرد

دکتر ابکیان شربعتی اگه باشش

من اسم کیانا کامروا هم زیاد شنیدم

دانشگر
انصاری
من خودم پیش دانشگر عمل کردم

سوال های مرتبط