آزمایش قند بارداری رو کی باید بدیم؟؟؟۲۴هفته بهداشت گفته بیازود نیس؟؟

۶ پاسخ

۲۴ تا ۲۸ هس وقتش

من فردا میرم ۲۴ و ۳ روز

به نظرم زوده من ۲۶هفته یادم رفتم

معمولا میگن از ۲۵ هفته بهتره

نه من ۲۳ هفته دادم

من ۲۵ هفته رفتم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سروش مامان سروش روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرسا مامان مهرسا هفته سی‌وششم بارداری