نخوریا.... ممکنه نی نی حساسیت بده بهش خطرناکه.
کاری به سنگینی و سبکیش نداره. حتی یه دونه هم نباید بخوری.
من دیشب با شوید خوردم خیلی احساس سنگینی کردم
یدونش هم باعث کم خونیه
نه نخور اگه خیلیی دلت خواست فقط یدونه یا دوتا دونه بخور رفع هوس
باقالی خیلی بده
نخور
سنگینه میخوری نفخ میکنی یبوست میگیری
والا میگن ضرر داره خیلی
میگن که خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.