۸ پاسخ

سلام مامانا خوابید یابیداربیایید حرف بزنیم

تا دوسالگی بهتره داده نشه
عسل و کره بادام زمینی
البته دکتر پسر من اینجوری گفته

من از هشت ماهگی دادم شما هم بده عزیزم
ملت چیزای طبیعی که برای بدن مفید هست رو میگن ندین چهارتا چرت و پرت مثل محصولات ماجان و بیسکوییت میگن مقویه😐

دکتر به من گفت از یکسالگی عسلی که سیب سلامت داشته باشه و معتبر باشه بده

والا دکتر به من گفت اگه میتونی تا 2 سال ندی بهتره

منم میدم

من چند روز پبش بردم دکتر گفت دیگ بده آخه خیلی وزنش کمه گفت سرشیرم بده

من میدم خیلیم دوست داره
از یه سال مجازه

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید ۱۷ ماهگی