دوستان تا حالا کسی از این مدل قطره آهن به بچش داده خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

من چندماهه میدم

من از اول ازین قطره اهن میدم خیلی راضی ام

آره بهداشت ما تازگی از اینا میده ب دکترش نشون دادم گفت خوبه دندون رو هم سیاه نمیکنه..
اولا از اون ایرانی ها میداد نمی‌دادم ب بچم چون بدمزه بود دندون رو هم خراب می‌کرد ولی از این میدمش

آره من میدم البته مال من فیلیپ فوروته دخترم خوب میخوره این قطررو طعمش اوایل عجیب هست براشون ولی بعد عادت میکنن

من همینو میدم مزشم دوسداره دخترم

اره من گرفتم از دیروز دادم مزشو دوست نداشت ولی خو مقدار اهنش بیشتر از بقیس دکتر تجویز کرده میدم دیگه

سوال های مرتبط

مامان یاسمین ❤️نازنین مامان یاسمین ❤️نازنین ۱۶ ماهگی