من چندماهه میدم
من از اول ازین قطره اهن میدم خیلی راضی ام
آره بهداشت ما تازگی از اینا میده ب دکترش نشون دادم گفت خوبه دندون رو هم سیاه نمیکنه..
اولا از اون ایرانی ها میداد نمیدادم ب بچم چون بدمزه بود دندون رو هم خراب میکرد ولی از این میدمش
آره من میدم البته مال من فیلیپ فوروته دخترم خوب میخوره این قطررو طعمش اوایل عجیب هست براشون ولی بعد عادت میکنن
من همینو میدم مزشم دوسداره دخترم
اره من گرفتم از دیروز دادم مزشو دوست نداشت ولی خو مقدار اهنش بیشتر از بقیس دکتر تجویز کرده میدم دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.