کسی تا حالا امگا ۳ داده بچش

۶ پاسخ

یا گفت ‌از هر کدوم روزی ۲ونیم سی سی بده

شربت امگا ۳ برای ۳سال ب بالاشهر
میتونید قطره دی اچ آ بدید

منم میدم یه روز در میون سه و نیم سی سی

مگه برای بالا سه سال نیست؟

من یک ماه دادم

اره جان من میدم
سانستول امگاسه هم داره

تصویر

سوال های مرتبط

مامان تو دلیام👫 مامان تو دلیام👫 ۱۶ ماهگی