۳ پاسخ

من میدم
من دخترم مریض شد و مدام اسهال میکرد وزنش اومده بود پایین یکم بهش امگا داد
ولی امگا برای هوش و چشم و سیستم ایمنی بدن خیلی شدید مفیده

نه دکتر دختر من گفت تا دو سالگی تجویز نمی‌کنیم بعدش هم اگر بچه ماهی بخپره، زیتون بخور، لبنیات بخوره، همونم نمیدیم چون نیازی نداره

دکترش واسش قطره دادامگا۳توش بودباکلی ویتامین داده بودبازاین ماه دادگفت زودتردندوناش دربیاداذییت هم نشه

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید ۱۷ ماهگی