۵ پاسخ

داخل شامپو ضد ریزشت روغن رزماری بریز به دوستم پیشنهاد کردم دعام میکنه

من ۲۰ ساله تو این وضعیتم، هر چی بگی انجام دادم، فقط تو بارداری موهام خوب میشه

سلام عزیزم
اگه مشکل هورمونی و تنبلی و این چیزهارو نداری
کپسول فولیکوژن عالیه ، کنارش شامپوی بیوکسین قرمز (forte) استفاده کنی خوبه
شامپو ریزش مو رو کنترل میکنه ، قرص هم کلی موهای جدید درمیاری و پرپشت و بلند میشه موهات 🩷

مسکل هورمونی نداری عزیزمپ؟

سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy

سوال های مرتبط