۲ پاسخ

من رژیم گرفتم لاغر شدم بعدش ریزش شدید مو گرفتم، مشکل هورمونی نداشتم رفتم دکتر بهم دارو داد رفتم داروخونه گفت بهتر از اینم هست و تاثیرش عالیه، اسمش گِرناهِیر هست، ۲۰ روز خوردم ریزش موهام قطع شد، باید ۴تا ۶ ماه بخوریش، من ک راضیم ازش، اما بارداریم مثبت شد باید قطعش کنم

آره این سوال منم هست منم خییییلی شدید ریزش مو دارم

سوال های مرتبط