دوستان عصرونه چیا میدید بچهاتون

تصویر
۱۰ پاسخ

سنجد،عناب ،مغزیجات،کشک ،میوه،چوب شور ،پر هلو و زردآلو ،سیب زمینی ،ماست ،بستنی

مغزیجات کیکوبستنی شربت شیره شیرکاکائو

میوه. کیک. چایی. کاچی.سمنو اینا

دخترم امروز
میان وعده موز و مغز تخمه آفتابگردون و آبمیوه و شیر خورده البته با فاصله خورده اونم کم

میوه ،نون پنیر ،بادام زمینی یا گردو ، سیب زمینی سرخ کرده ،هرچی در دسترس باشه

امروز نون پنیر خیار دادم تو نون باگت
هربار یه چیزی متغیره

من امروز کیک پختم واسش،،مغزیجات میدم پنکیک،یا هم میوه

یه دونه تخم مرغ آبپز چون ناهار کم میخوره عصرا گرسنش میشه

میوه مغزیجات

میوه که اصلا اهلش نیست
مغزیجات
از غذای ظهر گاهی میدم
پنکیک درست میکنم
خلاصه هر چی داشتم😅

سوال های مرتبط

مامان مهراد🩵👦🏻آراد🩵👶🏻 مامان مهراد🩵👦🏻آراد🩵👶🏻 ۲ سالگی
مامان دو عدد وروجک مامان دو عدد وروجک ۳ سالگی
مامان امیر علی🐣👶 مامان امیر علی🐣👶 ۲ سالگی