۳ پاسخ

خودتونو تقویت کنین پودر و اینا بگیرین بخورین حسابی به خودتون برسین استراحت کنین سینتونم بدین مک بزنه

واسه منم‌همین شد دوماهگی هنوزم درست نشده دیگه بیشتر شیرخشک‌میخوره الان یک ماهه

بترس اله باجی چون نمیگیره😁منم شیرم کم یود روزی سه وعده شیر خشک میدادم الان سینه مو نمیگیره دیگه،بعلش میکنم ناز میکنم یه عالمه باهاش بازی میکنم سینمو میذارم دهنش میخنده بهم پس میزنه

سوال های مرتبط