باید قرص بخوری
من دخترم ۳ ماه و یک هفته شه ۳ هفته شیرخودمو خورد دیگه سینمو نگرفت هنوزم قطره ایی شیرم میاد .. دخترم تو حموم سینه مامانمو میخاد بخوره ولی تا میاد بغل من حالت شیردهی گریه میکنه!!!
برای من خودش خشک شد .من پسرم از اول شیرمو نخورد اما من تا ۲۰روز میدوشیدم .چندروز بعدش دیگه شیرم نیومد اصلا
دوست داری خشک بشه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.