۴ پاسخ

انقباض هست دیگ اماده میشی برای زایمان انشالله

اگه تو ده دقه ۳بار اینجوری بشی سفت شدنش مثل پیشونی باشه وقتشه باید بری زایشگاه

شاید انقباض باشه
با توجه به هفته ات نباید چک بشه؟

منم همین طور میشه

سوال های مرتبط

مامان لیا جونم مامان لیا جونم ۱ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی