فکر میکنم یکی دختره
یکی پسر
دوقلو دختر داری
قل اول دختره..قل دوم پسر
یکی دختر یکی پسر
فک کنم پسرن
اولی قطعا دختره
دومی بنظر پسر میاد
دکتر سنو چی گفت بهت...؟؟؟ منم فردا اگه خدا قسمت کنه میرم واسه انومالی... ببینم عشقای من چی جنسیتشون
والا یکیش ک پسره
عکسات خیلی بی کیفیتن
اینم از قل دومم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.