کسی میتونه جواب این ازمایش رو بگه بهم

تصویر
۳ پاسخ

خوبه فقط حجم ادرارت زده زياد بوده

نرمال

پروتئین ادرار:طبیعی حجم ادرار :کمی زیادتر از حد معمول نشانه ای از دفع پروئتین نداری

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۵ سالگی