۹ پاسخ

یه چیزیم بگم من پسرم تب داشتنی کلا چه پاراکیر چه هرچی نیم ساعت زودتر میدادم این باعث میشه تبش بالا نره

لباساشو کلا در بیار یه زیر وکمه رکابی بدون شلوار و پروفن بده بعد دستمال خیس بکش جاهایه داغ بدنشو

۳۸نیم رو پاشویه کن
استام هر چهارساعتذبده

اگه بین دوتا ساعتی که باید استا بدی تبش قطع نشد میتونی ۲/۵ سی سی بروفن بدی فقط فاصله ی بین بروفن ها نباید کمتر از ۶ ساعت باشه

و استامینوفن دوزش باید درست بدی اگر قطره میدی ۲ برابر وزن
اگر پاراکید میدی هر ۸ کیلو ۱ سیسی

میگن پیاز کف پا بزارید تب میاد پایین
من یبار امتحان کردم خوب بود
و پاشویه خیلی خوب نیست تن شویه کن یعنی دستمال مرطوب ولرم به زیر بغل و کشاله ران و اینا بمالی نه پاها چون شستن پا لرز میده

دو سه روز پسر منم تب داشت بی دلیل البته فک میکنم واسه دندوناش بود
خداروشکر با دادن استامینوفن مکرر و رسیدگی غذایی خوب شد

تبش چنده 10دیقه ای صبرکن تااثرکنه

پروفن داری ؟

سوال های مرتبط