پسر من هم چند روز بود تب داشت استامینوفن میدادم فرقی نمیکرد ایبوپروفن دادم دو سه سیسی میدادم خیلی خوب بود تب رو با اون کنترل کردم
پروفن تبیو که با شیاف هم قطع نشه میاره پایین حتما با معده پر بهش بده
شیاف بزار
بروفن بده
اگه حساسیت (فاویسم) نداره حنا با سرکه خونگی خمیرکنید و کف پا بزارید و جوراب بپوشونید بعد از ۲۰ دقیقه بشورید، خیلی خوبه برای پایین اومدن تب
آب سیب هم خیلی خوبه بخوره
شیاف استامینفون کودکان
شیاف گذاشتی براش؟؟
اگر میتونی تن شویه کن داخل آب ولرم وگلاب ،لباسشو کم کن دمای خونه رو پایین بیارشیاف هم خوبه
دکتر بردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.