من ۱ سال اقدام بودم با اینکه هم من هم همسرم همه چیمون سالمو نرمال بود ولی طول کشید ک فهمیدم رابطمون درس نبوده
اول اینکه اصلا نباید عجله داشته باشین
دوم اینکه تو رابطه و سکس اصن رو بارداری زوم نکنین و لذت لازمو ببرین
و سوم اینکه هرماه منتظر نباشین ک تخمک گذاریتون برسه و اون روز رابطه داشته باشین
شما دو روز بعد اتمام پریودی اقدامتو شروع کن ی روز درمیون رابطه داشته باش تا ی هفته مونده ب پریودی
وقتی ک ب موعدت ی هفته موند دیگ جلوگیری کن چون اسپرم نمیذاره لقاح تشکیل شه
در طول اقدام هم از استخر، سونا، جکوزی، زعفرون، جگر، ورزشای سنگین، رابطههای خشن و خلاصه خورد و خوراکیای سقط اور پرهیز کنین.
از همه مهمترینش ک نمیذاره خانوما باردار شن استرسشونه هرماه ب موعدشون نرسیده استرس اینو دارن من باردارم؟ دنبال علایمش همش خودتو بزن ب بیخیالی و بسپر ب خدا شما نازا نیستین خداروشکر بلاخره مامان میشین و حتما حتما حداقل ۴ روز بعد از موعد تست بزنید.
همسرتونم اگه سیگاری و قلیونی و الکی هس در طول اقدام سعی کنه مصرف نکنه یا ب حداقل برسونه
تاپیکت خوب بود
مغزیجات و شیر موز هم خوبه ما سر بچه اولی همش درس میکردیم میخوردین
من خودم یادمه عسل و بادوم و گردو رو با هم قاطی میکردم میخوردم
گرده نخل خرما تو گوگل بزنی میاره
یکم از همون گرده ها میریختیم لا خرما ها و میخوردیم شبا و صبحا ناشتا.. من خودم کیست داشتم شوهرمم اسپرمش یکم ضعیف تر بود طبق ازمایش هاش..
دیگه باید همه چیزا مقوی رو بخوری ولی حس میکنم این دو تا (گرده و قاطی مغزیجات و عسل )شاهکار کرد
مرسی ازتایپیک قشنگت ❤️❤️
کسایی که تنبلی داشتن چیکار کردن و دارو چی مصرف کردن؟
مصرف
قرص امگا
ویتامین D1000 و ساشه فولیک اسید خوبه
من نزدیک دو سال ازدواج کردم و تقریبا از همون اول رابطه محافظت نشده داشتیم. ولی باردار نمیشدم تمام دکترارم گشتم دوماه پیش رفتم پیش یه دکتر دیگ بهم قرص داد گفت دوماه استفاده کن بیا. الان سه روز مونده به پریودم و اینکه دوماه تموم بشه از روز تخمک گذاری علائم داشتم. سه روز بیبی چک میزنم هاله میندازه امروز بتا دادم مثبت شد عکس قرص هارو میزارم یکیم کیلومیفن سیترات
قبل اقدام حتما برین چکاب هم خودتون هم همسرتون
مخصوصا اگر همسرتون سیگاری یا مشروب میخورن
قلیان. سیگار. مشروب. دوری کن
بیشتر آب بخور در طول روز
ورزش هم خیلی عالیه
مصرف پروتئینت رو ببر بالا و سعی کن گرمیجات مصرف کنین هم خودتون هم همسرتون
تخم هویج و تخم شوید و رازیانه میگن دم کنی بخوری خوبه برا زن
مرد هم سیاه دونه و زنجبیل تخم مرغ آبپز برا
دوتاتون گرده نخل و گرده گل ژل رویال ریشه جنسینگ سیاه دونه و زنجبیل همه قاطی کن با عسل روزی یک قاشق چایی خوری بخورید از یک سال بیشتر شد دیگه برین دکتر جفتتون باهم
چه سوال خوبی پرسیدی تبریک میگم برا گرفتن همچنین تصمیمی منم قصد بارداری دارم
امید وارم جواب سوالت و بدم ومنم استفاده کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.