یه جوری تو دهن نمیگنجه نلین بهتره
نلین قشنگه وای نیلین نه اصلا
قشنگه بد نیست ولی من اسم دخترمو میخوام بزار نِلا🩷
نیلین نشیندم، ولی نلین قشنگه
نلین قشنگتره
به نظرم نلین بهتره اگرم نیلین بزاری همون نلین میگن اکثرا چون تلفظ نیلین سخته ، البته با احترام گلم
به نظر من نلین بهتره🌸
با احترام خیر ☘️
نیلیا قشنگتر نیست؟
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.