۴ پاسخ

بله من داشتم، حدود ۲۵ درصد بود. با شیاف و استراحت حدود یک ماه بعد رفع شد. نگران نباش رعایت کنی رفع میشه. با دکترتم صحبت کن که خیالت رو راحت کنه❤️

من داشتم قلبش ک تشکیل شد فرداش خونریزی کردم سونو هماتوم نشون داد سقط شد 🥺از هماتوم متنفرم

من هماتوم ۵۰ درصدی داشتم جذب شد با شیاف و استراحت
اما بعدش خوب شدن مراعات نکردم الان ۲ تا هماتوم دارم

من داشتم اما درصدشو نمیدونم چقدر بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا♥️💗 مامان معجزه خدا♥️💗 هفته دوازدهم بارداری