بله من داشتم، حدود ۲۵ درصد بود. با شیاف و استراحت حدود یک ماه بعد رفع شد. نگران نباش رعایت کنی رفع میشه. با دکترتم صحبت کن که خیالت رو راحت کنه❤️
من داشتم قلبش ک تشکیل شد فرداش خونریزی کردم سونو هماتوم نشون داد سقط شد 🥺از هماتوم متنفرم
من هماتوم ۵۰ درصدی داشتم جذب شد با شیاف و استراحت
اما بعدش خوب شدن مراعات نکردم الان ۲ تا هماتوم دارم
من داشتم اما درصدشو نمیدونم چقدر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.