دخترا من چایی زیاد میخورم ضرری ک نداره؟!

۹ پاسخ

کمرنگ بخور گلم

اگه کم خونی نداری مشکلی نداره عزیزم

باعث مشکل در جذب آهن میشه
اگر کم‌خونی نداری کمرنگ بخور
کافئین هم داره و ممکنه تحت تاثیر قرار بده اگر زیاد مصرف کنی

سعی کن کمرنگ بخوری

سعی کن کمرنگ بخوری زیادم قند و شکلات اینا کنارش نخور

نه نوش جان

منم میخورم میگن ضرر داره زیادش

منم زیاد می‌خوردم

نه عزیزم

سوال های مرتبط