با گندم بجز حلیم چی میتونم درست کنم

۵ پاسخ

من همون حلیم هم با جو دوسر گوشت میپزم

تو سوپ جو میریزم
گندم و جو بقیه مخلفات

یه غذا هست ما بهش میگیم دوکو گندمش نباید خورد باشه گندمو با گوشت گوساله و قلم بره میپزی حبوباتم لوبیا سفید و نخود داره سه چهار ساعت تو زودپز با شعله کم یه ساعت مونده به پختم هویج نگینی اضافه میکنم من . دم اخرم پیاز داغ

من آش درست میکنم عالی میشه

اش دندونی

سوال های مرتبط

مامان کارن و تو دلی🤍 مامان کارن و تو دلی🤍 ۲ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی