خانوما من ۳۲ روزه زایمان کردم کی میتونم‌ای یو دی بزارم؟

۴ پاسخ

بعد دوماه میتونی بذاری ترجیحا مسی بذار کم ضرر تر و امن تره

من از دکترم پرسیدم گفت من فقط جاگزاری میکنم از بیرون بخز منظورش داروخونه هست ؟

من پرسیدم گفت ۴۰ روز بعد زایمان

باید ۴ماه از زایمانت بگذره

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی