۴ پاسخ

من همین الان دکتر بودم پرسیدم گفت از ۴۰ روز بعد از زایمان

فک نکنم بزارن
مگه همون جلوگیری از بارداری نیست
مثل بستن لوله

دکترم گفت ۴۰روز بعد زایمان میشه گذاشت بیا برات بزارم

شش ماه بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی