خانوما من کی میتونم ای یو دی بزارم؟۱۵روزه سز شدم

۳ پاسخ

من مطب دکتر بودم برای یه سزارینی داشتن میزاشتن انقدرجیغ زده بعدسرجاش هم قرارنگرفت خونریزی کرده بود بهش گفت بایددربیارم ریسکه

آی یو دی برای سزارین ها خیلی ریسکه دردهم داره

بعد پنج ماه

سوال های مرتبط

مامان میسآ مامان میسآ ۴ ماهگی
مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی