مامانا چند وقت بعد سزارین میشه ای یو دی (حلقه )بزارم

۳ پاسخ

من از خود دکتر پرسیدم گفت 40 روز بعد سز

دکتر من گفت سه ماه بعد

۳ماه فکر کنم

سوال های مرتبط